Wednesday, October 6, 2010

CAMERON HIGHLAND !

woot woot ~
Hari tu , 2 oct 2010 bersamaan hari sabtu , kakak aku ajak holiday dekat cameron dgn family dorang . aku dgn adik aku pegilah ikut dorang . mula2 aku ingat cameron ni ada ladang teh dan bunga pelbagai . sekali salah daaa . ada pekan , ada starbucks , ada kfc lah . macam2 ada . tak sangka aku . tu lah aku ni , xtau pasal negara sendiri . dekat sana xlah sejuk sangat macam genting tapi boleh lah . boring la sikit sbb xda entertainment , yang ada teh , bunga , strawberry . yang best nye ada pasar malam lain dari yang lain . tapi benda aku paling best tengok ialah sekeliling aku semua hijau . aku ada pg BOH punya kilang , kat situ ada cafe . cafe dia bapak mahal . sandwich rm5.00 . aku makan 9 orang RM79.85 . apa la aku makan sangat nasi lemak seciput , teh jasmine , hot chocolate , roti and sandwich je kot . mahal2 . ada gak lah 3 hari aku kat sana . ada gak lah aku beli  ole2 untuk member2 and family . tapi yang best kat sana ialah makan ! terbaik tu.

No comments:

Post a Comment