Saturday, October 9, 2010

PRO EVOLUTION SOCCER 2010 +MALAYSIA LEAGUE

Ini aku ada sediakan patch pes2010+malaysia league dari blog Chengazrin . Dia ada buat patch untuk peminat-peminat game Pro Evolution Soccer . Ini edisi 2010 punya . aku pun dah try download and main . memang best lah . ada team malaysia , team liga super malaysia pun ada. Icon untuk semua team dah tukar jadi yang betul , kits semua da tukar . yang nak update kits 2010/2011 bolehla lawat blog bro chengazrin tadi . macam2 update ada . so kat bawah ni aku ada bagi link nak download . download Ketiga-tiga link ni pastu extract . baca readme . kalau x reti gak , sila lah lawat TUTORIAL dekat blog bro azrin tu . tekan je . link dah disediakan . istall ketiga-tiga part :-


PART 1

PART 2



PART 3

dan lakukan apa yang dia suroh kat readme or tutorial dia . patch ni hanya boleh digunakan kalau korang da ada pes2010 . aku rasa lah . anyway , ni lah salah satu kehebatan anak Malaysia yang berjaya buat game mcm ni . hebat ! . so korang try jelah . enjoy yeah !

2 comments:

  1. wha bagus2... orang tempatan yang buat... satu peningkatan... :-) salam kenal dari aku zikri husaini..hehe

    ReplyDelete
  2. thanks bro . haha . sorry late . lama x buka blog

    ReplyDelete